اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۱۰۸

تعویض‌های تیم تفکرات سرمربی است

تعویض‌های تیم تفکرات سرمربی است
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:‌ بعد از دریافت گل دوم احساسی بازی کردیم و پرسپولیس از این شرایط ما استفاده کرد.
۱۸:۵۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهدی رجب‌زاده پس از شکست 4 بر صفر ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: شروع بدی نداشتیم اما بعد از گل اول چند موقعیت داشتیم که می‌توانستیم استفاده کنیم اگر پنالتی‌مان هم به گل تبدیل می‌شد به بازی برمی‌گشتیم. بعد از اینکه گل سوم را خوردیم بچه‌ها احساسی بازی کردند و همه می‌خواستند حمله کنند تا گل بزنند اما پرسپولیس از این شرایط ما استفاده کرد و در ضد حملات به گل رسید.بعد از گل سوم هم سخت بود که به بازی برگردیم، بهترین فرصت همان زمان دو بر صفر بود که از دست دادیم.  خیلی از تیم‌ها همین نتیجه دو بر صفر را برمی‌گردانند و حتی پیروز می‌شوند. 

وی در مورد اینکه چه اتفاقاتی در ذوب آهن افتاده که شرایط این طور است گفت: بعضاً این اتفاقات برای همه تیم‌ها پیش می‌آید چند سال پیش هم برای خود ما افتاده بود که می‌تواند گریبانگیر شود. 

رجب‌زاده در مورد اینکه بازیکنانتان حفظ شدند و تیمتان تقویت شد گفت: خیلی از تیم‌ها با بهترین نفرات هم نتیجه نمی‌گیرند.

بازیکن ذوب‌آهن در مورد اینکه گفته می‌شود یکی دو بازیکن شما با تراکتورسازی صحبت کرده‌اند گفت:‌اصلاً‌ این بحث‌ها را قبول ندارم اگر بخواهم در تیمی هم بازی نکنم دلیل نمی‌شود که وقتی در زمین هستم تلاش نکنم همه بازیکنان به تیم تعصب دارند شاید در نیم‌فصل سرباز شوند اما تا زمانی که با تیم قرارداد دارند با جان و دل بازی می‌کنند.

وی در مورد اینکه  چرا کمتر بازی می‌کند،‌گفت: در ابتدای فصل یک مقدار دچار مصدومیت شدم و زانویم اذیت کرد به همین دلیل دو ماه نبودم امروز هم در یک نیمه هر چه در توان داشتم گذاشتم. 

رجب‌زاده در مورد اینکه تبریزی بهترین گلزن ذوب‌آهن  است و شما در بین نیمه به جای او وارد زمین شدید و آیا این تعویض تاکتیکی بود یا خیر،‌گفت: تعویض بازیکنان تفکر سرمربی است و به من ارتباطی ندارد. شانس من هم بود که تیم عقب بود و زمانی که به مرز آمادگی نرسیدم بازی کردم. 

وی در مورد اینکه آیا تبریزی از تعویضش ناراحت بود یا خیر، عنوان کرد: هر بازیکنی عکس‌العمل خود را دارد و نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم مرتضی هم زحمت زیادی کشید و متأسفانه توپش در ضربه پنالتی به گل نرفت. 

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد اینکه در فضای مجازی به صورت طنز گفته‌اند شما از پدر بیرانوند بزرگ‌تر هستید،‌گفت: پدر بیرانوند 8 سال از من بزرگ‌تر است شاید من هم چند سال دیگر نوه‌دار شوم. 

رجب‌زاده در مورد حضور ذوب‌اهن در لیک قهرمانان آسیا گفت: تیم ما شرایط خوبی ندارد و در فرصت تعطیلات نیم‌فصل می‌تواند خودش را به شرایط خوبی برساند همه تلاش می‌کنیم تیم از این وضعیت خارج شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ذوب آهن رجب زاده
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین